Malaysia vs Singapore (:


So yeah, here is it. Satu malaysia dah tau yang pasal piala dunia ni kan? Tarikh dia, 28.7.2011 :D So I was there too dude :B Hahaha tauu takk kita pergi dgn Mr. Adnan kitaa :D semua barang dia beli dekat situu, mcm apehh jehh. Hahaha sampai je stadium mula lah nadia nak tampal-tampal muka bagai kan nadia? Hihihi :3 Biasa lah tuh nadia ni kan hyper sikit :D Hahaha jyeahh! Sekali sekala wehh. Then ayah beli apa tahh. Masa tu aku tengah jalan-2 cari apa yang patut #sebenarnya cari ewan :P Tak jumpa diaa lah :[ So sad. Eeei biarlah dia tu, dia kan dah ada awek :3 Awek dia kan lawaa kan kan nadia :'] Ewan tu ex kau jea, lupakan dia jelah. Hihihi then tak jumpa ewan lepastu jalan-2 jumpa Aliff, cousin aku ni :P Dia kata dia tk pergi. Lepastu jumpa maksu, paksu dia. Memang dorang masuk free jea :o Haiihh yang aku ni pulak? 30 melayang~ Apa punn tkboleh dohh :P Hahaha but sokaylah :] Happening jugakk dapat jumpa Apekku :'> Apekku sentiasa dibawah sana tuu haaaa :D Jyeahhh!

Hahaha then masa tengok bola tuu kannn, abang sebelah kita ni dia nak smoke mintak permission aku dohh :O Perghh pikir aku taiko sama itu stadium apehh :p Hihihi, dah dia tanya 'Dik, boleh tak abang nak smoke ni?' Then aku pun cakaplah 'Smoke eh? Boleh boleh, boleh blah lah kau' Hahaha padan muka hang :P Aku dah lah takboleh bau langsung asap rokok tuu meh :-/ Nanti sesak nafas lagi kan nadia :] Hahahaha. Yeahh then masa tu ada kanchiks ni tau dia jerit punya lah kuat :O Hahaha semua terkejutzzz xD Hahaha takboleh blaa doo dia jerit :D Wa gelak terburai-burai hang tauuuuu :P Hihihi lepastu kan lepastu kan ada abang ni dia geram GB tgok pemain singapura main doooooo :D Kemain mencarut dia dekat situu woo~ K nadia hanya mampu gelakkan orang jea kan? Hahaha. Rajagopal punn cakap yang pemain singapura mmg drama dia number 1 wehhh :D HAHAHA kesian gilaaa singa :P Then time nak balikk tu kan -.- Jangan cakap lah dikk oi :P Train tu mcm ikan sardin dah aku tgok. Nasiblah aku ni kecik en en en so bolehlaaa muat celah celah tuu. Hahaha and last nak cakap, waa respect sama itu Apekk, Amirul Hadi, Safee Sali :] Youu goo man! Mwihihihi :3